Takuu/huolto

Mikäli Kulta-Center.fi -verkkokaupastamme ostetussa tuotteessa ilmenee ongelmia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@kultacenter.fi

Ilmoitathan viestissäsi meille seuraavat tiedot:

• Asiakkaan nimi
• Tuotetiedot tuotteesta (Merkki, malli, tuotenumero) tai tilauksen tilausnumero
• Kuva takuukortista
• Vian/ongelman kuvaus

Vastaamme viestiin samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Mikäli tuote pitää lähettää meille huoltoa varten, voit lähettää tuotteen näillä ohjeilla:

  1. Pakkaa mukaan tuote ja mahdollisesti erikseen pyydetyt lisäosat.
  2. Liitä mukaan tosite, josta käy ilmi lähettäjän tiedot sekä kuvaus huoltoon lähettämisen syystä.
  3. Lähetä veloituksetta Postin kautta asiakaspalautustiedoillamme:

    Kulta-Center Oy
    /verkkokauppapalautus
    Asiakaspalautusnumero 649620
    Olavinkatu 53
    57100 Savonlinna

Tuotteet, joilla on kansainvälinen takuu, voit toimittaa myös valtuutettuun jälleenmyyjäliikkeeseen.

Huomioithan nämä asiat:

1. Takuu kattaa valmistajan puolesta valmistusvirheet. Takuu ei koske käytöstä johtuvia kulumisia/rikkoutumisia, ellei kuluminen/rikkoutuminen johdu valmistusvirheestä. Takuun arvioi ammattitaitoiset sepät tai valmistaja.

2. Takuu ei kata virheellisestä käytöstä johtuvia vikoja. Eli ethän korjaa tuotteita itse, sillä se voi kumota tuotteen takuun. 

3. Mikäli korjautat meiltä ostettuja tuotteita muilla sepillä tai tuotteisiin tehdään omatoimisia korjaustöitä, voi takuu kumoutua.

4. Pakkaathan lähetyksen huolellisesti, sillä emme vastaa virheellisesti pakattujen palautusten vaurioista tai katoamisista. Muistahan siis säilyttää aina Postilta saamasi kuitin palautuslähetyksestä!

4. Mikäli tuote lähetetään huoltoon ilman oikeaa huoltotarvetta, perimme asiakkaalta aiheutuneet kulut kuten postimaksut ja valmistajan huollosta aiheutuneet kulut. Takuunalaiset takuuhuollot viallisille tuotteille ovat veloituksettomia!