Tervetuloa Kulta-Center verkkokauppaan!

Usein kysytyt kysymykset

1. En ole saanut tilausvahvistusta/seurantatietoja. Kuinka toimin?

- Tarkistathan sähköpostisi muutkin kansiot, sillä eri sähköpostit voivat suodattaa viestejä eri kansioihin. Mikäli et löydä sähköpostiviestejämme, voit ottaa yhteyttä meihin niin tarkastamme ilmoitetun sähköpostiosoitteen oikeellisuuden ja voimme toimittaa tiedot manuaalisesti.

2. Olen alle 18-vuotias, saanko tilata tuotteita verkkokaupasta?

- Verkkokaupastamme saavat tilata täysi-ikäiset asiakkaat. Alaikäiset vain huoltajan suostumuksella ja avustuksella.

3. Tilaan tuotteen lahjaksi, voinko valita toivomani lahjapaketoinnin?

- Jos sinulla on toivomus lahjapaketoinnin suhteen, voit jättää toiveesi tilauksen kommenttikenttään niin pyrimme toteuttamaan toiveet parhaamme mukaan!

4. Tilaamaani tuotteeseen tuli vika takuuajan sisään, kuinka takuu toimii?

- Takuunalaisilla tuotteilla on takuu valmistajan puolelta. Voit lähettää tuotteen meille veloituksetta sivuiltamme löytyvien takuu- ja huolto-ohjeiden mukaisesti. Ensisijaisesti valmistaja korjaa viallisen tuotteen ja mikäli korjaus ei ole mahdollista, silloin tapauskohtaisesti korvaa tuotteen uudella tai vastaavalla sovitusti.

5. Mitä takuu kattaa?

- Takuu riippuu tuotteesta, mutta pääasiassa koruissa takuu kattaa valmistusvirheet ja kelloissa koneiston sekä valmistusvirheet. Takuu ei kata käytöstä aiheutuvaa normaalia kulumista eikä huolimattomasta käytöstä johtuvia rikkoutumisia.

6. Mitä jos tilaukseni ei ole saapunut perille?

- Mikäli tilaamasi tuote ei ole saapunut kolmen arkipäivän kuluessa toimitusvahvistuksen saamisesta ja lähetyksen postittamisesta, otathan meihin yhteyttä! Voit tarkastaa tilauksesi kulun myös Postin sivuilta syöttämällä saamasi lähetystunnuksen täällä: Postin seuranta

7. Tilasin tuotteen, mutta en pysty noutamaan lähetystä heti, kuinka toimin?

- Mikäli toivot tilauksellesi myöhempää toimitusaikaa, voit olla meihin yhteydessä niin sovitaan lähetyksellesi sopiva lähetyspäivämäärä!

8. Kuinka kauan Posti säilyttää lähetystäni?

- Lähilokerossa oleva lähetys: 2 päivää
- Postin toimipisteeseen ja automaattiin tilatut paketit: 7 päivää
- Postin toimitettavat paketit, jotka on yritetty jakaa vastaanottajalle: 7 päivää 

9. Onnistuuko rannekkeen lyhennys tilauksen yhteydessä?

- Tottakai! Ilmoita meille ranteenympäryksesi tiukka mitta tilauksen lisätietokentässä, niin seppä lyhentää rannekkeen toivomuksesi mukaan mahdollisimman sopivaksi.

10. Mikä kumoaa tuotteen vaihto- ja palautusoikeuden?

- Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus koskee myyntikuntoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Voit sovittaa tuotetta, mutta et ottaa sitä käyttöön. Mikäli teet muutoksia alkuperäiseen tuotteeseen, irrotat siitä osia tai poistat sinettejä/suojakalvoja, vaihto- ja palautusoikeus kokonaisuudessaan kumoutuu. Myös kaikki tuotteen mukana tulleet osat ja kotelot tulee olla uudenveroiset ja siistit. Kuluttajasuojalain mukaan myyjällä on oikeus periä tuotteen arvon alennuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta, mikäli tuote pakkauksineen ei ole enää myyntikuntoinen.

11. Haluaisin tuotteen, jota ei löydy verkkokaupasta brändin tuotevalikoimasta?

- Mikäli etsit verkkokaupastamme löytyvän brändin tuotetta, jota ei ole valikoimassa, voit ottaa meihin yhteyttä! Selvitämme mielellämme tuotteen saatavuuden sinulle henkilökohtaisesti!

12. Tilasin Klarnan laskulla, mutta en ole saanut laskuani?

- Klarna lähettää laskut ilmoittamaasi sähköpostiin. Tarkastathan tilauksen yhteydessä ilmoittamasi sähköpostiosoitteen oikeellisuuden ja mikäli laskua ei ole saapunut, voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun laskuasioissa! Klarnan asiakaspalvelu

13. Tilaukseni on perillä noutopaikassa, mutta en ole saanut noutokoodia?

- Tarkastathan tilauksessa ilmoittamasi puhelinnumeron. Mikäli olet ilmoittanut vahingossa virheellisen puhelinnumeron, ilmoita meille niin teemme muutospyynnön Postille! Mikäli puhelinnumero on oikein, niin voit olla yhteyksissä suoraan Postiin tai meihin, niin selvitämme asian.

14. En löytänyt vastausta kysymykseeni. Kuinka toimin?

- Voit ottaa meihin yhteyttä Chatissa, WhatsAppilla, tekstiviestillä, soittamalla tai sähköpostitse. Autamme mielellämme! Yhteystiedot