KESÄALE! - Kaikki normaalihintaiset tuotteet -20% koodilla: KESA20

KESÄALE! - Kaikki normaalihintaiset tuotteet -20% koodilla: KESA20

FAQ

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaaminen

Useimmissa tapauksissa ongelmat tilauksen tekemisessä johtuvat hitaasta nettiyhteydestä tai käytettävästä selaimesta. Toki on mahdollista, että kaupassamme on käynnissä hetkellinen päivitys. Suosittelemme tarkistamaan nettiyhteyden ja kokeilemaan tilauksen tekoa hetken päästä uudestaan. Jos ongelma toistuu, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!

Saat meiltä tilaus- ja toimitusvahvistuksen sekä sähköpostilla, että tekstiviestinä tilauksellasi ilmoittamien tietojen mukaan. Mikäli et ole saanut meiltä vahvistusviestiä, suosittelemme tarkistamaan sähköpostin muutkin kansiot. Jos sinulle ei ole saapunut vahvistusviestiä, niin joko tilauksesi ei ole mennyt läpi tai tilaukselle ilmoitetuissa tiedoissa on virhe. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!

Verkkokaupastamme saavat tilata täysi-ikäiset asiakkaat. Alaikäiset vain huoltajan suostumuksella ja avustuksella.

Maksaminen

Klarna lähettää laskut ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkastathan tilauksen yhteydessä ilmoittamasi sähköpostiosoitteen oikeellisuuden ja mikäli laskua ei ole saapunut, voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun laskuasioissa! Klarnan asiakaspalvelu

Suosittelemme kokeilemaan tilausta hetken päästä uudestaan. Mikäli tilaat laskulla, voit olla yhteyksissä Klarnan asiakaspalveluun, mikäli Klarna ei hyväksy Lasku-maksutapaa. Jos ongelma toistuu, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme!

Tilausten toimitus

Mikäli tilaamasi tuote ei ole saapunut kolmen arkipäivän kuluessa toimitusvahvistuksen saamisesta ja lähetyksen postittamisesta, otathan meihin yhteyttä! Voit tarkastaa tilauksesi kulun myös Postin sivuilta syöttämällä tilauksesi lähetystunnuksen tänne: Postin seuranta

Mikäli toivot tilauksellesi myöhempää toimitusaikaa, voit olla meihin yhteydessä niin sovitaan lähetyksellesi sopiva lähetyspäivämäärä! Mikäli tilaus on jo lähetetty, voimme pidentää lähetyksen noutoaikaa. Huomioithan, että tässä tapauksessa Posti voi periä lisäkustannuksia.

Saat Postin noutoilmoituksen yhteydessä tiedon paketin viimeisestä noutopäivästä, jonka jälkeen Posti palauttaa lähetyksen automaattisesti takaisin meille. Lähetysten uudelleenlähetyksistä voimme periä Postin kuljetushinnaston mukaiset postikulut.

Vaihto- ja palautusoikeus

Vaihto- ja palautusoikeus koskee kaikkia varastotuotteita, jotka ovat käyttämättömiä ja uudenveroisessa kunnossa. Tuotteiden ja niiden mukana tulleiden osien, kuten laatikoiden, on oltava virheettömässä kunnossa ja myyntikuntoisia. Tuotteita saa sovittaa, mutta mikäli tuotteessa on käytönjälkiä, ei tuotteella ole enää vaihto- eikä palautusoikeutta. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske asiakkaalle muokattuja tuotteita, kuten erikseen tilattuja tilaustuotteita, kaiverrettuja tuotteita tai tuotteita, joita on muokattu asiakkaan toiveesta.

Älylaitteiden vaihto- ja palautusoikeus koskee älylaitetta, joka on käyttämätön ja uudenveroinen/myyntikuntoinen, jota ei ole käynnistetty ja josta ei ole poistettu suojakalvoja. Älylaitetta saa sovittaa, mutta sitä ei saa käyttää, jotta voit saada täyden vaihto- ja palautusoikeuden.

Käsittelemme palautukset mahdollisimman nopeasti, kun ne ovat saapuneet meille kuljetusyhtiöltä. Kun olemme käsitelleen hyvityksen, menee maksupalveluntarjoajalta muutama arkipäivä hyvityksen käsittelyssä riippuen maksutavasta. Mikäli tilasit laskulla, mitätöityy lasku heti, kun olemme käsitelleen palautuksen.

Takuu ja huolto

Takuunalaisilla tuotteilla on takuu valmistajan puolelta. Mikäli tuotteella on valmistajan kansainvälinen takuu, voit hoitaa takuuasiat missä tahansa jälleenmyyjäliikkeessä. Voit myös lähettää tuotteen meille veloituksetta sivuiltamme löytyvien takuu- ja huolto-ohjeiden mukaisesti. Ensisijaisesti valmistaja korjaa viallisen tuotteen ja mikäli korjaus ei ole mahdollista, silloin tapauskohtaisesti korvaa tuotteen uudella tai vastaavalla sovitusti.

Valmistajan takuu riippuu tuotteesta. Koruissa takuu kattaa valmistusvirheen tuotteessa. Kelloissa takuu kattaa valmistusvirheet sekä kellon koneiston takuuajan ollessa voimassa. Takuu ei kata käytöstä aiheutuvaa normaalia kulumista eikä huolimattomasta käytöstä johtuvia rikkoutumisia. Päätöksen viallisen tuotteen takuunalaisuudesta tekee valmistaja.

Huollon kesto riippuu tuotteesta ja valmistajasta. Osa huolloista toteutetaan Suomessa ja osassa brändeistä huolto tapahtuu keskitetysti Euroopassa. Pääsääntöisesti takuuhuollot toteutuvat n. 2-3 viikossa lähetysaikoineen.

Älylaitteita koskevat kysymykset

Huollon ensimmäinen ohje on aina palauttaa älylaitteen kaikki tehdasasetukset ja asentaa laite uudelleen älypuhelimeen sekä ladata kaikki uusimmat päivitykset. Mikäli ongelma toistuu, voit lähettää tuotteen meille näiden ohjeiden mukaisesti: takuu/huolto

Kaikkien älylaitteiden tuotetiedoissa lukee älypuhelimen vähimmäisvaatimukset, jotta älylaite toimisi normaalisti. Tarkistathan huolellisesti yhteensopivuuden ennen tilaamista!

Mikäli sinulla on laitteen käyttöä tai ominaisuuksia koskevia kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä suoraan Garminin suomenkieliseen tukeen, josta koulutettu Garminin henkilökunta osaa vastata haastaviinkin kysymyksiin! Garmin asiakaspalvelu: Garmin Nordic Finland Oy, 0800 913 381

Muita kysymyksiä

Tottakai! Ilmoita rannekkeen lyhennystoiveesi sähköpostilla asiakaspalveluumme heti tilauksen teon jälkeen esimerkiksi vastaamalla tilausvahvistusviestiin. Ilmoita ranteesi tiukka ympärysmitta, niin kelloseppämme lyhentää rannekkeen mitan mukaan arviolta sopivaksi. Rannekkeen lyhennyspalvelu on saatavissa vain tilauksen yhteydessä ennen tilauksen lähetystä.

Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta valikoimastamme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse! Täydennämme jatkuvasti tuotevalikoimaamme ja haluamasi tuote voi olla saatavilla, vaikka se ei näy vielä verkkokaupassamme.

Kyllä! Voit valita lahjapaketoinnin erikseen jokaiselle tuotteelle tuotteen tiedoista ennen sen lisäämistä ostoskoriin. Kun olet valinnut tuotteelle lahjapaketoinnin, näkyy se erikseen lähetteellä lisävalintana ja paketoimme tuotteen puolestasi. Ilmainen lahjapaketointi koskee tuotteita, joille lahjapaketointi on valittu tilauksen yhteydessä. 

© 2021 Kulta-Center Oy | Kaikki oikeudet pidätetään | Olavinkatu 53, 57100 Savonlinna | Puh. 044 7575 000 | Y-tunnus: 0166661-3